Geçtiğimiz yıl ESTİM’e 58.249 kişi başvuruda bulunmuş, destek ve yönlendirme almıştır.

ESTİM (Esenler Toplumsal İletişim Merkezi)

Belediyemize farklı amaçlarla başvuran vatandaşlarımızın hızlı bir şekilde yönlendirilmesi ve bilgilendirilmesi amacıyla yoğun bir şekilde çalışan ESTİM personelleri, Esenler halkının memnuniyeti için güler yüzlü ve özverili bir tutum sergiliyor.

Daha Hızlı ve Etkili Hizmet İçin Öneri Ve Şikâyetlerinizi, 24 Saat İçerisinde Cevaplıyor Ve En Kısa Sürede Çözümlüyoruz.

Belediyemize farklı amaçlarla başvuran vatandaşlarımızın hızlı bir şekilde yönlendirilmesi ve bilgilendirilmesi amacıyla yoğun bir şekilde çalışan ESTİM personelleri, Esenler halkının memnuniyeti için güler yüzlü ve özverili bir tutum sergiliyor. ESTİM, “7 gün 24 saat kesintisiz hizmet’’ anlayışıyla Esenlerlilerden gelen soru, öneri ve şikâyetleri 24 saat içerisinde cevaplıyor ve en kısa sürede çözümlüyor.

7/24 Etkin Çözüm

ESTİM Mobil İletişim uygulaması, akıllı cep telefonu kullanıcılarına büyük avantajlar sunuyor. Bütün etkinlik ve hizmetlerimiz bir ‘tık’ uzağınızda. Mobil iletişim hizmetleri sayesinde IOS ve Android işletim sistemine sahip akıllı cep telefonu kullanan vatandaşlarımız belediyemizden aşağıdaki hizmetleri alabiliyor:

  • Belediyenin etkinliklerini ve haberlerini anında görebiliyor.
  • İstek ve şikâyetler, mobil uygulama üzerinden belediyeye iletilebiliyor.
  • Belediyenin devam eden veya tamamlanan tüm projeleri görülebiliyor.
  • Vatandaşlarımız, belediyeye olan borçlarını görebiliyor ve ödemelerini akıllı telefonlarıyla yapabiliyor.
  • Esenler’deki nöbetçi eczanelerin tam listesi görülebiliyor ve harita üzerinden yol tarifi sağlanıyor.
  • Aynı zamanda belediyemizin kültürel ve sosyal tüm etkinliklerini vatandaşlarımız sosyal medya üzerinden de takip edebiliyor.

Bir Telefon Kadar Yakınız

ESTİM Çözüm Masası 444 00 73 numaralı Çağrı Merkezi ile Esenlerlilere kesintisiz hizmet sunuyor. Vatandaşlarımız 365 gün boyunca 7 gün 24 saat belediyemizden bilgi ve hizmet alabiliyor.

ESTİM Çağrı Merkezi vatandaşlardan gelen çağrıları otomasyon sistemiyle kayıt altına alınıyor, ilgili birimlere iletiliyor ve takibi yapılıyor. Başvuru sonuçlarınız da en kısa sürede verdiğiniz iletişim adreslerine iletiliyor.

Ne Yapıyoruz?

ESTİM danışma personeli belediyemize başvuran vatandaşların karşılanmasını ve ilgili birimlere doğru bir şekilde yönlendirilmesini sağlar. ESTİM masa personeli ise; şikâyet, öneri ve istekleri otomasyon programına kaydeder, ilgili birimlere gönderir, takibini ve bilgilendirmesini sağlar. Bu sayede vatandaşımızın taleplerine en doğru hizmeti en hızlı şekilde sunuyoruz.

Hizmet Kapınıza Ulaşıyor

ESTİM, mobil motosiklet ve mobil minibüs araçları sayesinde verdiği hizmeti ve sunduğu çözümü vatandaşın kapısına kadar ulaştırıyor. Esenler halkından gelen talep ve şikâyetleri en kısa sürede değerlendirerek çözüme ulaştırmak isteyen ESTİM, bu amaçla kullandığı mobil motosiklet ve mobil minibüs ekibi sayesinde Esenlerlilere gün boyu hizmet veriyor. ESTİM motorize ekipler, her acil durumda Esenler halkının imdadına yetişiyor.

ESTİM ekipleri, belediye hizmetlerini birinci ağızdan anlatıyor, vatandaş-belediye iş birliğinde, birlik ve beraberlik içinde Esenler’in daha güzel yarınlara taşınabileceği anlatılıyor.

Esenler Halkının Nabzı Tutuluyor

Özel eğitimli, yetişmiş, profesyonel saha personelleri ile Esenler’i sokak sokak dolaşan ESTİM, gün be gün ilçe halkının nabzını tutuyor. ESTİM, yüz yüze iletişim uygulaması ile sorunları yerinde tespit ediyor ve sorunlara çözüm yolları arıyor. Vatandaşların dilek ve şikâyetlerini yerinde dinleyerek çözüme daha hızlı ulaşılacağı anlayışını benimseyen ESTİM, bu fikirden hareketle birebir ev ve iş yeri ziyaretleri gerçekleştiriyor.

Özel donanımlı saha personelleri, bir taraftan elde ettiği verileri en hızlı şekilde dijital ortamda ESTİM Çözüm Masası’na ulaştırırken bir taraftan da vatandaşları belediyenin yaptığı hizmetler konusunda bilgilendiriyor.

ESTİM saha personeli ayrıca, belediyemizce yayımlanan tanıtım materyallerini kapı kapı Esenler halkına ulaştırarak hem vatandaşın doğru bilgilenmesini sağlıyor hem de faydalanabileceği hizmetleri en kısa sürede öğrenmesine yardımcı oluyor.

Özel ve Hızlı Hizmetler

“Bizim için her Esenlerli özeldir” mottosuyla hizmet sunan Esenler Belediyesi, VIP Hizmet servisi sayesinde hizmeti vatandaşın ayağına kadar götürüyor. Çağrı merkezimizi arayan vatandaşlarımız, taksi hizmeti, nöbetçi su ve elektrik tesisatçısı, tamirci, çilingir gibi ihtiyaçlarını iletiyor.

Vatandaşlarımızın bu istekleri, ilgili meslek sahiplerine yönlendirilerek, daha önceden belirlenen standart bir ücret karşılığında hızla isteğin yerine getirilmesi sağlanıyor. Bu sayede hem en hızlı şekilde hizmet sunuluyor hem de vatandaşlarımızın vekili olan Belediye vatandaşımızdan fahiş ücretlerle hizmet alınmasını engelleyerek, hizmetin gereği kadar ödeme yapılmasına aracılık ediyor.

Ambulans ve acil kan ihtiyacı olması durumunda da yetkililer en kısa sürede gerekli yönlendirme ve yardımları sağlamaktadır. Ayrıca “yalnız değilsiniz” dediğimiz yaşlılarımız, ESTİM’e bir telefon kadar yakın. Merkezimize yapacakları bir çağrıyla, ihtiyaç ve sorunlarını bildirebiliyorlar.

  • Taksi
  • Çilingir
  • KAN-DAŞ
  • Kan Bilgi Bankası
  • Hayat Butonu
  • Usta
  • Hizmetler
  • Ambulans

Belediyedeki Temsilciniz

Vatandaş temsilciliği uygulaması ile Esenler bölgelere ayrılarak, her bölgeye bir sorumlu görevlendirildi.

Her Esenlerlinin artık belediyede, dilek, şikâyet, öneri ve sorunlarını iletebileceği ve bilgi alabileceği bir temsilcisi var. ESTİM, belediye ile vatandaş arasında iletişim köprülerinin sayısını artırarak hizmet kalitesini yükseltmek için adeta kendiyle yarışıyor.

Her türlü dilek, şikâyet, öneri ve sorunlara tatil günleri de dahil 7 gün 24 saat, hızlı, etkin ve kesintisiz çözüm sunuyor.

Diğer Projeler