Eklenme tarihi 6 Kasım 2012
ABONE OLPersonele “akıllı Marka” Semineri
Belediye personellerine yönelik düzenlenen hizmeti içi eğitim seminerinde, markalaşma sürecinde bireysel ve kurumsal gelişimin önemine dikkat çekildi.
Belediye personellerine yönelik düzenlenen hizmeti içi eğitim seminerinde, markalaşma sürecinde bireysel ve kurumsal gelişimin önemine dikkat çekildi.
Esenler Belediyesi İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü, vatandaşlarla belediye personeli arasındaki iletişimi daha etkin kılabilmek için personele yönelik hizmet içi eğitim semineri düzenledi. Esenler Belediyesi Konferans Salonu’nda gerçekleşen seminere; belediye personelleri katıldı. Personellere “Akıllı Marka” başlığı altında seminer veren Eğitimci Arif Dağlar, markalaşma sürecinde bireysel ve kurumsal gelişim konusuna dikkat çekti. Markalaşmanın ülkemizde mal ve hizmet üreten kuruluşların en önemli hedefi haline geldiğini söyleyen Dağlar, belediyelerin kendilerine bir kimlik oluşturmaları ve bu kimlik doğrultusunda stratejiler geliştirmeleri gerektiğini belirtti. Akılı Marka oluşturma sürecinde başarılı olabilmek öncelikle kişinin kendini keşfetmesi gerektiğini ifade eden Dağlar, “Her şey insan içindir. Keşfedilmesi gereken insandır” dedi.
MİSYON STRATEJİYE UYGUN OLMALI
Markalaşma sürecinde ortak kimlik, ortak duygu ve ortak yönetim gibi makro dinamiklerin çok önemli olduğuna dikkat çeken Dağlar, her kurumun kendine bir kimlik edinmesinin gerekli olduğunu belirtti. Kurumsal misyon ve vizyonun önemine değinerek konuşmasına devam eden Dağlar, misyonun kurumların var oluş nedeni olduğunu söyledi. “Liderler, vizyon sahibi kişilerdir” diyen Dağlar, bir kurumun misyonunun stratejik değerlerle uygun olması gerektiğini söyledi. Vizyonun ise bir kurumun dinamizmini koruyan en önemli motivasyon unsuru olduğunu kaydeden Dağlar, bir kurumun vizyonu oluşturulurken dikkat edilmesi konusunda da bilgi verdi. Seminerde belediye personelİ, sordukları sorularla konu ile ilgili akıllarındaki soru işaretlerini de giderdiler.